Funkce, které šetří e-shoperům práci
Napojse zná desítky formátů feedů. Nahrajte svůj feed, hned ho rozpozná. Nového dodavatele tak snadno napojíte na svůj e-shop – nepotřebujete pomoc programátorů ani našich kolegů z podpory.
Poslal vám dodavatel feed v neobvyklém formátu? V Napojse si s ním snadno poradíte. V editoru naklikáte, která položka feedu odpovídá informaci ve vašem e-shopu.
Data aktualizujeme až 24× denně. Na e-shopu tak máte neustále čerstvé informace od cen přes skladovost po fotky. U platforem jako Shoptet nebo Shopify promítneme změny, jakmile je dodavatel zadá.
Na pár kliknutí získáte export pro libovolnou platformu. Napojse vám vytvoří feed například pro srovnávače nebo marketplaces typu Ebay. Vy si jen naklikáte, jaké produkty má feed obsahovat a jaký formát potřebujete.
Ve svém účtu můžete vytvořit neomezeně exportů.
Podporujeme desítky formátů feedů, můžete si také nadefinovat formát podle sebe. To využijete, pokud váš e-shop umí importovat XML nebo CSV ve specifickém formátu.
Produkty můžete schvalovat po jednom – ale nemusíte. Nastavte pravidla, podle kterých se hromadně schválí produkty, které na e-shopu chcete. Produkty, u kterých jste se ještě nerozhodli, uložíte ke kontrole, a tak o nich máte přehled.
„Zvedni u kategorie Kalhoty prodejní cenu o 10 %.“ Takové zadání Napojse stačí, aby upravilo produkty za vás. Nastavte si pravidla pro úpravu textů, dodacích lhůt nebo cen. Změna se promítne i u nově přidaných produktů.
S Napojse zákazníci vědí, kdy od vás zboží dostanou. Přejmenujte si dodací lhůty dodavatele na vlastní a nastavte k nim počet dostupných kusů. Napojse může z vašich dodavatelů upřednostnit toho, který zboží dodá dřív.
Potřebujete upravit detaily, které nemůžete nastavit hromadně pomocí pravidel? Otevřete si konkrétní produkt a upravte název, popisy, parametry nebo třeba fotky.
Máte jeden produkt v různých velikostech nebo barvách? Napojse podporuje varianty produktů. Produkty snadno sloučíte, rozdělíte a importujete do e-shopu. Hromadné úpravy vám ušetří práci, ruční úpravy doladí jednotlivosti.
Otevřte si dveře na nové trhy – nebo pozvěte do Česka zahraniční dodavatele. Vyberte produkty, zvolte zdrojový a cílový jazyk a položky, které potřebujete přeložit. Pak už Napojse překládá za vás. Sami si můžete vybrat Google Překladač nebo pokročilý překladač DeepL.
Mají stejný produkt v nabídce dva vaši dodavatelé? Napojse automaticky pohlídá, aby se na e-shopu zobrazil jen jednou. Zvolte, podle čeho vyhledat duplicity (například podle EAN) a jak vybrat nejlepší produkt. Parametrem může být cena nebo třeba dostupnost.
Nastavte marže a přirážky například pro danou kategorii nebo výrobce. Nebo naplánujte slevu s omezenou platností na konkrétní skupinu produktů. Napojse vám hromadně přenastaví ceny a správně je zaokrouhlí.
Ukazujte na e-shopu aktuální ceny v měně, kterou si zvolíte. Naklikejte, z jaké měny na jakou převádíme, o zbytek se stará Napojse. Měnu převádí automaticky podle kurzu ČNB nebo podle kurzu, který si určíte. Aktualizuje každou hodinu.
Jak udržet krok s konkurencí? Napojse se o to postará. Sleduje ceny konkurence a automaticky upravuje ty vaše. Zvolíte si pravidla, například: „Chci se vždy umístit do třetí pozice na Heuréce.“ nebo „Chci být levnější než tento konkurent.“ Napojse přeceňuje několikrát denně a vždy chrání vaši marži.
Co a za kolik prodávají konkurenti? Vyberte, které e-shopy nebo produkty chcete sledovat, a nechte to na Napojse. Automaticky sleduje ceny konkurence na Heuréce a Zboží.cz. Vy na jednom místě vidíte, jak si stojíte mezi konkurencí, kdo je levnější a kdo dražší.
Sestavte si vlastní ceníky například pro VIP zákazníky nebo velkoobchod.
Napojse automaticky stahuje objednávky z e-shopu nebo třeba z Aukro a Ebay. Importuje je k dodavateli nebo do vašeho e-shopu.
Objednávat zboží od několika dodavatelů je náročné. Proto vám Napojse pomůže. Stáhněte si objednávkový list ke každému dodavateli po jednotlivých objednávkách nebo souhrnně. Klidně každý den.
Přidejte do účtu libovolné množství uživatelů a určete, co smí v účtu dělat. Snadno tak přizvete ke spolupráci kolegy, svého webaře nebo agenturu.
Jeden uživatel může být také napojený na víc účtů a spravovat několik e-shopů.