Blog

Rozhovor s Tomášem, zakladatelem Napojse

Přečtěte si exkluzivní rozhovor s Tomášem, zakladatelem a CEO společnosti Napojse, která nedávno spustila zbrusu novou verzi své aplikace.

Napojse 3.0 slibuje revoluci v tom, jak e-shopeři pracují se svými produkty a dodavateli. V našem interview se Tomáš podělí o to, co jeho tým motivovalo k vytvoření této přelomové aktualizace a jaké klíčové benefity přinese uživatelům.

Dozvíte se, jak Napojse 3.0 reaguje na potřeby a zpětnou vazbu své rostoucí komunity e-shopařů a dropshipperů. Tomáš prozradí, jakými inovacemi drží Napojse krok s rychlým vývojem e-commerce technologií. A představí vám hlavní vylepšení a nové funkce, díky kterým bude správa vašeho online podnikání efektivnější a jednodušší než kdy dřív.

Nechte se inspirovat vizí, která stojí za Napojse 3.0. Zjistěte, jak vám tato chytrá aplikace pomůže ušetřit čas, zvýšit prodeje a posunout váš e-shop na novou úroveň. Pokud chcete držet krok s dobou a konkurencí, čtěte dále a objevte sílu Napojse 3.0

Tome, proč ses rozhodl Napojse 3.0 vytvořit?

Těch důvodů pro vznik nové aplikace bylo hned několik. V první řadě jsme na začátku netušili, jak moc bude Napojse populární. Původně totiž vzniklo jako jeden z několika doplňků, které jsem psal pro Shoptet. Až následně se z Napojse stala samostatná služba a násobně přerostla naše očekávání. A bylo potřeba na to reagovat.

Dalším, neméně podstatným důvodem, byla určitá uzavřenost systému jak na vstupu, tak i na výstupu. Pokud klient chtěl napojit jakýkoliv feed, musel nás nejprve oslovit a implementaci jsme prováděli na naší straně. Na výstupu z Napojse jsme zase byli poměrně svázaní možnostmi, které aplikace nabízela a rozšiřování bylo problematické. To jsme chtěli kompletně změnit.

V neposlední řadě jsme chtěli zjednodušit celý proces od vyhledání dodavatele, přes jeho zkontaktování, až po samotné napojení produktových dat na e-shop a zjednodušit zákazníkům dropshipping. A proto vznikl Napojse Business Point.

Jaké jsou hlavní výhody Napojse 3.0?

Výhod je spousta a je těžké jich vybrat jen pár. Ale určitě bych vypíchnul následující:

  • Vytvořili jsme Napojse Feed Manager, revoluční službu, díky které si téměř jakýkoliv feed mohou naši zákazníci napojit sami a zdarma. Známe desítky formátů a stačí párkrát kliknout. A na ty nestandardní jsme vyvinuli mocný nástroj, díky kterému je jeho napojení hračka. Stále však mají všichni zákazníci možnost importu na klíč od nás.
  • Stejně flexibilní jsme s Napojse 3.0 i na výstupu. Díky Napojse Export Manageru mají naši zákazníci k dispozici desítky připravených šablon v nejrůznějších formátech (XML, CSV, XLSX…) a postupně rozšiřujeme možnosti napojení na třetí strany pomocí API rozhraní. Pokud potřebují nestandardní výstup, v Export Manageru si ho mohou sami vytvořit. Anebo oslovit nás - i s tímto zákazníkům pomáháme.
  • Už jsem zmiňoval Napojse Business Point. Inteligentní katalog, kde si dodavatele vyhledáte, můžete ho kontaktovat a na kliknutí si jeho produkty napojit na svůj e-shop. Všechny jsme oslovili napřímo a jsou otevření spolupráci. V Napojse Business Point zákazníci najdou jak klasické velkoobchodní, tak dropshippingové dodavatele.
  • V neposlední řadě se otevíráme pro srovnávače zboží a marketplaces. Již teď umíme celou řadu formátů a další budou postupně přibývat.

Jak si můžu dodavatele napojit?

Možností je několik:

  • vyberete si kteréhokoliv dodavatele z Napojse Business Point. Někteří jsou přístupní spolupráci bez předchozího ověření, někteří dodavatelé, zejména ti, kteří si spolupráci s odběrateli zasmluvňují, můžete přes Business Point oslovit a požádat o spolupráci. Jakmile ji dodavatel ve svém Napojse rozhraní potvrdí, můžete si data naklikat na svůj e-shop.
  • přijdete s vlastním feedem, který si snadno napojíte přes Napojse Feed Manager, nebo poptáte napojení na klíč od nás.
  • data ze svého e-shopu, která chcete pomocí Napojse posílat na srovnávače zboží či marketplaces (Kaufland, Allegro aj.), můžete snadno do Napojse importovat pomocí API doplňků pro nejrůznější e-shopové platformy.

Jak si můžu Napojse 3.0 vyzkoušet?

Jednoduše se stačí registrovat a testovat. Každý účet má v sobě ukázková data. Díky tomu můžete zkoušet, co aplikace umí. Anebo si napojit vlastní feedy nebo některé dodavatele z Napojse Business Point. Zkušební období trvá 30 dní a není nijak funkčně omezeno.

Co když už mám stávající verzi?

Pokud klient má již stávající verzi, kterou využívá a nechce přecházet na Napojse 3.0, tak nemusí. Stávající Napojse 2.0. bude plně podporováno a poběží společně s Napojse 3.0. V opačném případě nás stačí kontaktovat.

Chystáte nějaké novinky do budoucna?

Novinek máme v šuplíku spoustu. Aktuálně vychytáváme všechny mušky, které jsou v raných fázích nové aplikace obvyklé. Postupně začneme spouštět API integrace na celou řadu e-shopových platforem a marketplaces. A samozřejmě i rozšiřovat Napojse Feed Manager o další předhotovené šablony jak na vstupu, tak na výstupu.

Velkou novinkou budou také doplňky, které rozšíří základní funkčnost Napojse. V nejbližší době se můžete těšit na automatické překlady, automatickou detekci duplicitních produktů, monitoring konkurence a další. A jelikož žijeme v době umělé inteligence, nějaké AI vychytávky máme v rukávu také.

Jan Niezgoda 6.9.2024

Komentáře